امبراطورية الآحسـاس
اهلا بيكو في امبراطورية الحب
ممكن تساهم في رقي المنتدى وجعله للأفضل ماعليك إلا التسجيل وتكون واحد مننا
إضغط هنا
امبراطورية الآحسـاس
اهلا بيكو في امبراطورية الحب
ممكن تساهم في رقي المنتدى وجعله للأفضل ماعليك إلا التسجيل وتكون واحد مننا
إضغط هنا
امبراطورية الآحسـاس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

__________________نكت مضحكه_______________________________________

كاتب الموضوعرسالة
lkaboh ha
عضو
عضو
lkaboh ha

__________________نكت مضحكه_______________________________________ Empty
مُساهمةموضوع: __________________نكت مضحكه_______________________________________   __________________نكت مضحكه_______________________________________ Icon_minitime1الأحد مارس 28, 2010 2:27 pm

_________مره وحد متجوز وعندو 5 اولاد رجع البيت تعبااااان جدا وعاوز ينيك مراتو فدخل البيت ولقا العيال قعدين فقال: لمراتو العيال مراحوش المدرسه النهرده ليه قالتلوا: النهرده اجازه فقلها في السر : خشي المطبخ واكسري كبايه وانا هاجي اضربك لغايط غرفة النوم و تفضلي تصرخي وانا بنيكك قالتلوا : ماشي الست دخلت المطبخ وكسرة الكبايه وعديها دخل عليها جوزها اخذ يضربها لغايط غرفة النوم وهيه تصرخ من الضرب و النيك

الاولاد بقا قعدين خايفين فراحو يتسحبوا للغرفه وطلعو فوق بعضيهم الولد الخامس شاف ابوه بينيك امو فنزل بائقصى سرعه وراح للغرفه حجوا وراح يلم
في ملابسوا فقال لخواتوا: انا مش قاعد في البيت ده ابدا اخواتوا قالولوا : ليه قال الولد : الي بيكسر كبايه ابويه بينيكوه

__________________نكت مضحكه_______________________________________
صفحة 1 من اصل 1